Godkjente callcentere

Følgende callcentere er i dag godkjente etter ordningen Godkjent Callcenter:

 

Neras Direkte

NerasDirekte-cropped.png

Neras Direkte har lang erfaring sammen med våre oppdragsgivere å utvikle konsepter og strategier, sette disse ut i live og gjennomføre salgsaktiviteter. Vi har på den måten bidratt til betydelige gevinster i blant annet økt kundemasse, større inntjening og nye produktområder..

Besøk hjemmesiden her

Windmill

windmill-cropped.png

Windmill er et fullservice callcenterselskap med opprinnelse tilbake til 1989. Vi jobber med store og små kunder, og oppgavene spenner på tvers av flere mediekanaler og teknologier samt på tvers av de fleste områder i direktemarkedsføringsfaget.

Besøk hjemmesiden her

Transcom Norge

transcom-cropped.png

Transcom Norge ble etablert i Fredrikstad i 1997 og er en del av Transcom WorldWide. Med 20 års fartstid i Norge har vi bred erfaring med både innkommende og utgående kundeservice via telefon, e-post, chat og sosiale medier. Vi ser at motivering og utvikling av våre medarbeidere stadig bidrar til at vi når våre egne og oppdragsgiveres mål. Hver dag jobber vi for å ivareta hva som betyr aller mest for våre oppdragsgivere, nemlig kundene deres! Dette forplikter, og gjennom vårt merkevareløfte "Outstanding Customer Experience", gjør vi nettopp dette! Vi skal ikke bare ivareta, men også øke kundemassen til våre oppdragsgivere.

Besøk hjemmesiden her

CSO Partner

CSO+Partner_2-b.png

CSO Partner har spesialisert kompetanse og en målrettet satsning på salg over telefonen rettet mot bedriftsmarkedet. Vi skal øke våre oppdragsgiveres kundeporteføljer ved nyrekruttering av kunder og øke verdien på eksisterende portefølje. CSO Partner arbeider kontinuerlig med utvikling av relasjonen til våre oppdragsgivere gjennom hele tiden å utvikle egne selgere og organisasjon..

Besøk hjemmesiden her

ProCall

Procall_2-cropped.png

ProCalls kontaktsenter nytter seg av den mest moderne teknologi for samspill mellom data og telefoni. Dette gjør at vi kan tilby salg, support og service på inngående telefoni, utgående telefoni og epost/SMS.

Besøk hjemmesiden her

Teleperformance

teleperformance-cropped.png

Teleperformance er et globalt selskap med mer enn 330.000 ansatte. Vi kommuniserer med mer enn 40 % av verdens befolkning hvert år via telefon, e-post, sosiale medier og chat. Selskapet er etablert i 80 land, og kommuniserer på 265 ulike språk og dialekter. Dette gir en unik mulighet for å skape felles standarder for beste praksis hentet fra alle våre virksomheter verden over, noe som gir våre samarbeidspartnere det beste grunnlaget for å skape de beste kundeopplevelsene. Virksomheten omsatte for mer enn 5,5 milliarder euro i 2019. I Teleperformance Norge er det ca. 350 ansatte, og hovedkontoret er i Oslo.

Besøk hjemmesiden her

Voice2Voice

voice2voice-cropped.png

Voice2Voice holder til midt i Drammen. Lederne har over 30-års erfaring med telefon som arbeidsverktøy. Trenger du en konstruktiv sparringspartner som hjelper deg å få maksimalt ut av kunderegisteret ditt? Ønsker du hjelp som involverer telefontjenester, enten inn eller utgående? Da er vi firmaet du skal kontakte. Send oss en mail på erik@voice2voice.no så ringer vi deg for en uforpliktende prat.

Besøk hjemmesiden her

Media Telemarketing (mTm)

MTM+LOGO+POS_2_rgb-cropped.png

Media Telemarketing (mTm) har i flere år vært en viktig faktor for flere av Norges mest kjente merkevarer i deres salgsstrategi. Selskapet har ca 120 ansatte lokalisert sentralt i Oslo. Media Telemarketing har betydelig kompetanse på abonnementsalg inn mot forbrukermarkedet og arbeider meget nært med sine kunder for å optimalisere salgsaktivitetene. Vi tilbyr et bredt spekter av salg og kundeserviceoppgaver.

Besøk hjemmesiden her

Mogi Sales

Mogi Sales er et salgsselskap med spisskompetanse på telefonsalg og feltsalg som gir bedrifter lønnsom kundevekst. Våre 47 medarbeidere bidrar med nysalg, mersalg, kundepleie, møtebooking og prospekting. Mogi Sales er et kompetansedrevet foretak, der kvaliteten på vårt arbeid er helt avhengig av menneskene som arbeider hos oss. Vi fokuserer på løpende utvikling, mestring og autonomi, som skaper gode og lønnsomme resultater. Vi er stolte over det vi gjør, og våre kunder har i oss en partner med både selvtillit og kapasitet – samtidig innser vi ydmykt at vi er aldri bedre enn vårt siste oppdrag.

Besøk hjemmesiden her

Consort

consort-cropped.png

Consort er et salgs- og kundesenter med 100 ansatte, lokalisert i Trondheim og Oslo. Selskapet er unikt i bransjen med sitt fokus på prestasjons- og delingskultur, og samtlige som jobber i selskapet har ren fastlønn. Fraværet av provisjoner og bonuser samt utstrakt fokus på kvalitet og teamarbeid, gir oss en lav turnover, høy snittalder – og ingen støy i markedet. AAA-rating, 5 av 5 mulige Gaseller, 2 x Great Place to Work. Consort blir brukt til møtebooking, porteføljepleie, mersalg og oppsalg og innkommende telefoni. 
Vi skaper mer enn salg – vi skaper kunder.

Besøk hjemmesiden her

 

Granada Callcenter og varehotell

granada-cropped.png

Granada AS Callcenter og varehotell, ble etablert i 1985. Vi utfører oppgaver som kunder ikke har resurser til, slik at de kan bruke energi på å utvikle sin bedrift. Vi behandler kundehenvendelser via alle kanaler (mail, chat, telefon, sosiale medier) via våre skybaserte kontaktsenterløsninger. Våre erfarne kundebehandlere er opptatt av å yte det beste innen service, support og saksbehandling. Driver du med e-handel? Integrer din nettbutikk med vårt lagersystem og la oss lagre varer, plukke, pakke og sende ordre med ønsket transportør, samt behandle retur.

Besøk hjemmesiden her

SupportEra

supportera-cropped.png

SupportEra leverer tjenester innenfor salg og kundeservice med mulighet for å være en overflow partner. Vi leverer tjenester innen alle kontaktkanaler som for eksempel sosiale medier, chat, e-post m.m. og tilbyr også tjenester som soft collection og velkomstsamtaler. Vår kompetanse ligger hovedsaklig på å levere disse tjenestene med høy grad av kvalitet og hitrate ettersom teamet kan vise til 15 års erfaring fra ulike lederposisjoner med totalansvar i verdens største aktør innen disse tjenestene.

Besøk hjemmesiden her

Selektiv Respons

selektivrespons-cropped.png

Selektiv Respons har 20 års erfaring innen dialogmarkedsføring og jobber med flere store kjente merkevarer innen organisasjonsmarkedet og privat næringsliv. Selskapet består av 80 hardt arbeidende ansatte i et profesjonelt salgsmiljø. Vi har spesialisert oss på salg og kundepleie, og våre kampanjer bidrar hver dag med betydelig verdiskapning for våre oppdragsgivere. Vi holder til i flotte lokaler ytterst på bryggen midt i sentrum av Grimstad.

Enevo

enevo-cropped.png

Enevo er en salgsbedrift med over 140 ansatte med lokaler i Trondheim sentrum. Siden 2010 har vi jobbet med landsdekkende aktører innen ulike bransjer, blitt belønnet med gasellepris og er i stabil vekst. I straks 10 år har vi skilt oss klart ut bransjen som en kvalitetsbevisst salgs- og kundeservicekanal som sørger for å sette kunden, oppdragsgiver først. Vi er valgt som samarbeidspartner for våre oppdragsgivere med bakgrunn i vår arbeidsmetodikk, kompetanse og verdier og er et av landets ledende salgsvirksomheter. Vi påtar oss oppdrag innen TM, kundeservice, møtebooking, felt-salg, m.m.

 

Best på Salg

bestpasalg-cropped.png

Best på Salg er en ny, spennende aktør i markedet med lang erfaring og ble etablert i 2019. Vi leverer alt av tjenester innen telefon og salg. Med over 10 års erfaring i telemarketing bransjen strever vi stadig etter å videreutvikle oss og følge med på nye trender i markedet. Selskapets grunnpilar er å være best i bransjen målt i – høyt levert salgskvantum, god kvalitet og ikke minst å ha lavt kundefrafall.

Besøk hjemmesiden her

Elivery Dialog

elivery-cropped.png

Elivery Dialog er et selskap som tilbyr tjenester innen telemarketing og kundeservice. Vi har bred erfaring og kompetanse innen kommunikasjon med kunder til kommersielle så vel som humanitære oppdragsgivere. Vårt hovedkontor er i Kristiansand hvor vi har avdelinger med dedikerte ansatte, og hvor vi skaper verdi for kundene våre gjennom utgående og inngående kundeoppfølging og salgssamtaler. De fleksible løsningene vi tilbyr er tilpasset hver enkelte oppdragsgivers behov. Vi lever av å levere og opprettholde fornøyde kunder med høy kvalitet – i hver eneste samtale.

Besøk hjemmesiden her

SkyCall

skycall-cropped.png

SkyCall er et byrå med markedsledende tjenester innen telemarketing, feltsalg og salgscoaching. Dette gjør vi ved å ha hodene som er best-in-class innen sine respektive felt. Miljøet i SkyCall kjennetegnes via budskapet “kvalitet ER kvantitet” da vi jobber aktivt mot å være den foretrukne partneren blant våre samarbeidspartnere.

Besøk hjemmesiden her

Dialog Norge

dialog-cropped.png

Dialog Norge er spesialister på lojalitets– og fundraisingsamtaler for humanitære organisasjoner. Vi har 10 års erfaring med å verve nye, ta vare på nåværende og vinne tilbake frafalte givere. Vårt fokus er på å identifisere tidspunkter hvor det er lønnsomt å kommunisere med giveren og hvor telemarking er den mest effektive kanalen, alene eller integrert med andre kanaler. Våre kommunikatører har fokus på «den gode samtalen», har en snittalder på over 40, og jobber på fastlønn, som gjør at giverne er i trygge og erfarne hender. Uavhengig av resultatet, skal giveren ha en bedre relasjon med organisasjonen etter samtalen. Hver giver er viktig!

Besøk hjemmesiden her

HK Marked

hk_marked_cropped.png

HK Marked AS er en totalleverandør av salgstjenester til privat og bedriftsmarkedet. Som selskap brenner vi for sunn benchmarking, og har en klar visjon om å være landets ledende salgsselskap. Vi arbeider med landets største og eldste aktører, og har bred kompetanse i både felt og telemarketing kanalen. Som samarbeidspartner er vi innovativ og søkende, noe vi mener er en avgjørende faktor for verdiskapning. Vi utfordrer dagens KPIer og tar på oss oppdrag innen salg, kundeservice, servicesamtaler og møtebooking.

Besøk hjemmesiden her

Nimbus

Nimbus_cropped.png

Nimbus Direct AS leverer salgs-og kundeforvaltningstjenester til et bredt spekter av kunder. Ingen av våre kunder er like og vi strekker oss langt i å tilrettelegge langsiktige løsninger for hver enkelt kunde. Vi ER våre medarbeidere , derfor satser vi alt på å skape et miljø hvor mennesker lytter, forstår hverandre og jobber som et team!

Besøk hjemmesiden her

ProffCom

ProffCom er et av Norges eldste og ledende selskaper innen outsourcing av kundeservice og salg, etablert i 1999. Vi har tre avdelinger i Norge, lokalisert i Oslo, Tønsberg og Kristiansund. I tillegg til dette kan vi tilby norsktalende salg og kundeservice fra vår avdeling i Beograd i Serbia. Totalt teller vi over 200 medarbeidere. Vi har tro på at høy grad av trivsel og arbeidsglede skaper de beste resultatene, derfor er vårt slagord ”Det handler om mennesker”. Vi ønsker å være mer enn bare en outsourcingleverandør, og for mange av våre kunder er vi en viktig strategisk samarbeidspartner.

Besøk hjemmesiden her

Decision

Decision ble stiftet i 2000 og er en bedrift som har salg i fokus både ved inngående og utgående henvendelser. Vi skal levere de beste resultatene for våre kunder og holde et jevnt høyt profesjonelt nivå. Vi tror på at kvalitet i alle ledd gir gode og stabile resultater. Våre medarbeidere skal med grensesprengende kampvilje og maksimal motivasjon utgjøre Norges beste salgsverktøy. Vi holder til i Oslo sentrum og tar på oss oppdrag innen både salg og kundeservice på privat- og bedriftsmarkedet.

Besøk hjemmesiden her

Maskineriet

Maskineriet

Maskineriet AS er ett av Norges største callcenter med over 400 medarbeidere fordelt på lokaler i Skien, Moss og Oslo. Vi ble etablert i 2010 og har partnere med røtter i bransjen tilbake til 90-tallet. Maskineriet AS har vært et Godkjent Callcenter helt siden ordningen ble opprettet og i 2020 ble vi kåret til Norges Beste Callcenter på MMM. Vi leverer kundeservice med høy kompetanse, fremtidsrettet teknologi og telemarketing mot både privat og bedriftsmarkedet. Våre oppdragsgivere er innen bransjer som offentlig sektor, TV/Media, strøm, bank/finans og telecom. Vår viktigste oppgave er å være en sikker og god arbeidsplass for våre ansatte og en sikker og proaktiv leverandør for våre kunder. Vi setter bærekraft høyt og er sertifisert Miljøfyrtårn og med eget Bærekraftombud som eneste bedrift i Norge.

Besøk hjemmesiden her

Salesgarden

Vi dyrker salg så du kan høste resultater. Som et profesjonelt callsenter, og som en samarbeidspartner for våre kunder, tar vi total- eller delansvar for følgende aktiviteter: Kundevekst, kundeutvikling, kundepleie, kundeservice. Ved alle våre avdelinger i Norge og Sverige har vi en bedriftskultur som spirer og gror gjennom latter, lidenskap, utvikling og hardt arbeid. Hver dag går våre 200 motiverte medarbeidere på jobb for å skape de gode samtalene.

Besøk hjemmesiden her

Telefonsekretæren / Bell Communication

Telefonsekretæren / Bell Communication er idag en av de ledende outsourcingspartnere innen personlige svartjenester og sentralbordservice. Våre kunder er småbedrifter til større konsern innen de fleste bransjer over hele landet. Vi tilbyr alt fra enkel telefonvakt til komplette outsourcede avanserte kommunikasjonsløsninger for sentralbord, ordremottak, timebestilling og kundeservice. Velg oss så garanterer vi deg bedret kundeservice, lavere kostnader og dine kunder alltid et hyggelig og profesjonelt svar.

Besøk hjemmesiden her

Loyalty

Loyalty er en nordisk leverandør av kundeservice, møtebooking og salg. Vi er det tidligere callsenteret til Bring Dialog og Posten Norge og har kontorer i Oslo og Stockholm med over 270 ansatte. Loyalty har i dag langvarige samarbeid med flere av Norges topp 50 selskaper og gjennom trygge prosesser og rutiner bygger vi varige kundeforhold. Vi jobber i tillegg med mindre organisasjoner som har forstått viktigheten av tett dialog, høy aktivitet og behovet for å sette kundeservice og salgsaktiviteter i system. Sammen med våre kunder utvikler vi konsepter og løsninger som effektivt gir de beste resultatene og lojale kunder.

Besøk hjemmesiden her

NextCall

NextCall er kundesenter som har spesialisert seg på å utføre salgs- og kundeserviceoppgaver for banker, finansieringsselskaper, kortselskaper og forsikringsselskaper. Selskapet ble etablert i 2004, og alle eiere og ansatte hadde da bakgrunn fra finansieringsbransjen. Våre ansatte er voksne og erfarne. Turnoveren er svært lav, noe som er avgjørende for å sikre god kompetanse og fornøyde oppdragsgivere. Nextcall holder til i Skien sentrum..

Besøk hjemmesiden her

Sykes

Vi i SYKES leverer en rekke avanserte kundekontakt løsninger innen kommunikasjon, finansielle tjenester, helsevesen, teknologi, transport og fritid. Som en del av en verdensomspennende organisasjon og med 20-års erfaring i Norden, har vi styrken og kompetansen som kreves for å levere den eksakte og optimale løsningen dere trenger. SYKES leverer tjenester via alle kommunikasjonskanaler inkludert telefon, e-post, sosiale medier og chat fra våre åtte kundesentre i Norge, Danmark, Finland og Sverige. Ved vårt kundesenter i Bergen jobber ca 250 personer med å yte service for norske kunder.

Besøk hjemmesiden her

Fornøyde Folk

I Fornøyde Folk arbeider vi med salg og markedsføring av merkevarer per telefon. Våre oppdragsgivere opererer innen et vidt spekter av bransjer som avis, helsekost, hussikring og kosmetikk. Vi håndterer alt fra salg til kundeoppfølging, opplagsarbeid og konsulentbistand. Kundeservice og gjennomføring av meningsmålinger inngår også i vårt produktspekter. Kort sagt; Fornøyde Folk AS leverer løsninger tilpasset den enkelte oppdragsgiveren, det være seg analyse, rådgivning eller TM-aktiviteter. Som oppdragsgiver skal du oppleve oss som en aktiv og nytenkende samarbeidspartner, som forstår ditt behov og som er en kostnadseffektiv salgskanal. Våre erfarne og dedikerte ansatte er klare til å yte en god innsats både for eksisterende og nye oppdragsgivere!

Besøk hjemmesiden her

Smooth Gruppen

Smooth Callcenter spesialiserer seg på utgående TM/salgstjenester samt innkommende kundesenter og vakttelefon tjenester (24/7). Våre ansatte har mange års erfaring fra salgs- og kundesenterbransjen. Vi har fokus på kompetansedyrking, og de ansatte innenfor salg har f. eks sertifisert seg som strømselgere via Trygg Strømhandel (Energi Norge). Derfor har vi TM-salgspesialister på feltet og har et fokus på å levere gode resultater. Sammen med våre kunder avtaler vi et minstebudsjett, og så passer vi på å overlevere på det hver eneste måned. Innen kundesenter og vakttelefon betjener vi store norske merkevarer på kanaler som telefon, chat og e-post. Vi kan håndtere store volumer av henvendelser og har effektive systemer for å håndtere all trafikk og ivareta enhver kunde på en god måte. Dette til alle tider på døgnet. Hos Smooth Callcenter har vi et høyt fokus på å levere en smertefri opplevelse for våre kunder og samarbeidspartnere, og derfor har vi valgt ordet «smooth» i selskapsnavnet. Vi tar gjerne imot henvendelser på nye oppdrag. Send oss gjerne en mail på em@smoothcallcenter.no eller ring 45404046 for å prate direkte med vår kundeansvarlig. Velkommen til en smooth opplevelse!

 

 

RupaniCom

Adresseavisens Telefontjenester (ATAS)

adresseavtelefontj-cropped.png

Adresseavisens Telefontjenester (ATAS) har i over 20 år solgt abonnement og annonser for aviser og magasiner landet rundt. Vi skaper verdi via tradisjonelle salgskanaler og i samspill med den nye digitale verden vi lever i. Adresseavisens Telefontjenester leverer kvalitet i hver salgssamtale og forsterker gode kundeforhold. Dyktig – Åpen – Stolt & Engasjert er våre kjerneverdier, og vil merkes i alle ledd. Det er disse verdiene som skaper resultater.

Besøk hjemmesiden her

Customer Link

CL+Logo+hvit-cropped.png

Customer Link er blant Norges ledende tilbydere innen drift av omnikanal kundeservice og salg. Vi betjener kundeservice, kundepleie, salg, teknisk support, digitale løsninger og back office for flere av de største merkevarene i Norge. Når din kunde kontakter deg, eller omvendt, er vi «linken» som bidrar til å sikre din merkevare i alle kanaler. Våre løsninger tilfører deg betydelig verdiskapning, gode kundeopplevelser og høy kundetilfredshet. Kontakt oss for å finne ut hvordan vi kan øke dine kunders opplevde kvalitet på kundeservicetjenester, og øke verdien på din kundebase.

Besøk hjemmesiden her

Bison TM

LogoBison-crop.png

BISON TM er en erfaren og moderne salgsbedrift lokalisert i Grimstad og Drammen. Selskapets ledelse har mange års erfaring fra ulike telemarketing-prosjekter der målet er å skape verdi for kunder og kundens kunder. Vår ambisjon er å være preferert partner for å sikre gode kundereiser for våre kunder. Vi arbeider for kjente selskaper og har langsiktige relasjoner med våre oppdragsgivere.

Besøk hjemmesiden her

Web levert av CustomPublish AS