Hjem»Callcenternemnda

Callcenternemnda

Avgjørelsen av om et callcenter skal gis godkjenning treffes av Callcenternemnda. Den kan også trekke en godkjenning tilbake dersom callcentre ikke oppfyller kravene etter at godkjenning er gitt. Nemdna er sammensatt av representanter fra NORDMA og Virke og ledes av en advokat.

Callcenternemnda består av følgende personer:

Nemdas leder: Camilla Forgaard Rukin, advokat i Virke
Telefonnummer: 22 54 17 79
E-postadresse: camilla.forgaard.rukin@virke.no

Deltager fra Virke: Staale O. Thorvik, Business advisor CRM i Bisnode Norway
Mobil: 934 28 741
E-postadresse: staale.thorvik@bisnode.com

Deltager fra NORDMA: Kjersti Andresen
Mobil: 959 82 540
E-postadresse: kjersti.andresen@keaconsulting.no

 

Klageorganet til callsenternemnda:

Leder Forretningsjus/advokat: Hege Stokmo
Virke Postboks 2900 Solli, 0230 Oslo
Telefonnummer: 22 54 17 54
E-postadresse:  hege.stokmo@virke.no

 

Kontakt NORDMA eller Virke

NORDMA
Mobil: 411 04 055
E-post: post@nordma.no

NORDMA er bransjeorganisasjonen for alle som bruker eller leverer produkter og tjenester innenfor direktemarkedsføring i Norge.

Virke
Telefon: 225 41 700
E-post: info@virke.no

Virke er hovedorganisasjonen for handel og tjenester i Norge og organiserer virksomheter innen varehandel, kunnskap, teknologi, reiseliv, service, helse, utdanning, kultur og frivillighet.

 

 

 

 

Web levert av CustomPublish AS